Infinite Identity

Mapping My Contingent Identities And Circumstancial Memories
Inspired by Infinite City

Menlo Parkissa olen iloinen sateesta, joka leijuu päälleni kevyesti lämpimänä päivänä.
Iltabileissä rannalla olen mustassa mekossani tyylikäs ja kulturelli nuori nainen Suomesta.
Tanssitunnilla olen 16-vuotias ja unohdan olevani Amerikassa.
Lounaalla SFMOMAssa olen tutkija, joka ei vielä ole päättänyt aiheensa tarkkaa rajausta.
Montanan äidin vieraillessa olen juuri täyttänyt 18 ja iloitsen ruoasta, jolla äiti täyttää jääkaapin.
Opaskoulutuksessa uusien dosenttien keskellä SFMOMAssa olen vanhempi, on vuosi 2002 ja olen juuri aloittanut ensimmäisen väriopin kurssini Rovaniemellä taiteiden tiedekunnassa.
Keskiviikkoisin uuden ystäväni seurassa olen kiinnostava tyyppi Suomesta.
Virallisissa sähköposteissa olen ”professori” Notkola.
Kotona punaisessa talossamme olen turvassa.
San Franciscossa aamulla olen maailmanmatkaaja, joka iloitsee kaikesta.

Tietoja Riikka

taidekasvattaja ja museopedagogi.
Kategoria(t): California, Diversiteetti, San Francisco, SFMOMA Avainsana(t): , , , , , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s